November 16, 2011

You know you live in the country....

We live in an extra small city setting in rural country.  We are between 35 and 45 minutes away from small cities and we live between 2 and 3 hours away from major cities.  Sometimes, since our extra small town has a small StuffMart and a small grocery store I forget that we are really in a rural setting; however, many times things remind us...




A pony in the yard reminds me, we aren't in the big city anymore Toto!

7 comments:

Rebecca said...

Wow! Who is the owner of the pony?

Melody, Countrified Hicks blogger said...

We must live in very similar communities. The nearest Wal-mart is a 35 minute drive and the nearest mall is in a neighboring state 1 1/2 hours away. We just got our 1st (and only) stoplight. It is not unusual to see someone walking a goat in our city or someone riding their ATV into town to run errands. On top of this, we live outside the "city" and our property is landlocked. :-) Life is great!

A-mela said...

أهم معايير تصميم مواقع الانترنت

افضل شركة تصميم مواقع في العالم

أفضل شركات إنشاء المتاجر الإلكترونية

افضل شركة انشاء متجر الكتروني
تعرف على أفضل طريقة التجارة الالكترونية
الاستفادة من الذكاء الاصطناعي في التعليم

elmadrasah said...

تقدم المدرسة دوت كوم مجموعة من الدورات التي تساعدك على تخطي
امسات
امتحان امسات

elmadrasah said...

دورات التوفل اون لاين كما تقدم دورات
تساعدك على تخطي اختبار التوفل وهو اختبار اللغة الإنجليزية كلغة أجنبية وهو معروف في جميع أنحاء العالم باعتباره واحدة من معظم التجارب الموثوقة للتصديق بإتقان الشخص في اللغة الإنجليزية.

يتوفر اختبار TOEFL في مراكز الاختبار في جميع أنحاء العالم في 60 موعدًا للاختبار سنويًا. إذا كنت ترغب في معرفة كل تفاصيل عملية التسجيل،ربما كنت طالبًا تتطلع للدراسة في الخارج باستخدام كورس ناطق باللغة الإنجليزية؟ ربما كنت محترفًا تتطلع إلى الحصول على ترقية أو حتى تأمين وظيفة في شركة دولية ؟ أو ربما ترغب ببساطة في ترجمة مستواك في اللغة الإنجليزية إلى نتيجة رسمية بتطورك الشخصي.

.لذلك توفر المدرسة.كوم العديد والعديد من الدورات مثل دورات توفل اون لاين كما توفر دورات لتخطي
امتحان الآيلتس
والحصول على شهادة آيلتس في الإمارات.
ولم تنسى المدرسة ايضا طلاب امسات في الإمارات فقامت بعمل دورات امسات لكي تساعد طلاب الإمارات وجميع طلاب الوطن العربي على تخطي معوقات التعليم الإلكتروني.

elmadrasah said...

"يقدم مدرسو امسات المختارين بعناية من قبل المدرسة دوت كوم تعليماً شاملاً ومتخصصاً للطلاب، مع التركيز على المواد والمفاهيم الأساسية التي يتم تغطيتها في امتحان امسات. ويستخدم مدرس خصوصي امسات في ابو ظبي المواد التعليمية المختارة بعناية والتمارين العملية لمساعدة الطلاب على تعزيز مهاراتهم الأكاديمية وتحقيق أفضل النتائج في الامتحان.
وتقدم المدرسة دوت كوم خدمات التعليم الإلكتروني المتميزة، والتي تساعد الطلاب على الوصول إلى المواد التعليمية بسهولة وتوفير الوقت والجهد. كما تتميز منصة المدرسة دوت كوم بتقنيات التدريس الحديثة والمنهجية الفعالة، والتي تجعل عملية التعلم ممتعة وشيقة للطلاب مع أفضل مدرس خصوصي امسات في ابو ظبي.

"

shrok said...

A juicer machine is a worthwhile investment that helps make endless fruit and vegetable juices at home. A good quality juicer can help save in the long run with reliable performance and lasting warranty. If you are on the hunt for the right model, factors like yield, warranty, operating noise and maintenance requirements are important to consider.

Now you can purchase the best juicers online at Alisuq. Explore our juicer range to find robust and high performing appliances that deliver practicality for years without fail.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails